Strawberry On Top Of Cupcake SweetTreats™ Cursors kitcheninpink: Aşk Pastası

19 Mart 2014 Çarşamba

Aşk Pastası





   14 mart  doğum günümde hayatımın en güzel pastasını yedim. Hem de eşimin ellerinden, benim tarifimle. Eşimin hayatında ilk pasta denemesi. Beni mutfağa almayıp, yaklaşık 6 saatini mutfakta geçirip bu minik pastayı yapmış. Minik olduğuna bakmayın 3 katlı :) Tadı mükemmel. Onun tabiriyle; ''6 saat uğraştım sense bi çırpıda yedin  '' pastası. :)

   İyi ki doğdum hayatım iyi ki de senin gibi biriyle evlendim. Tekrar hayata gelsem yine seni bulur yine seninle evlenirdim.

   Yapılışı muzlu rulo pasta tarifimle aynı. Tek fark fırından aldıktan sonra geniş ağızlı bir bardak yardımıyla bastırıp keserek yuvarlak minik pastalar yapmak. Aralarına kremşanti sürüp muzla ve ya istediğiniz meyvelerle süslemek. Eşim, ben pembe seviyorum diye böyle yapmış. Siz istediğiniz gibi süsleyip servise hazır hale getirebilirsiniz. Yalnız pandispanya tarifi tam anlamıyla hazırlara taş çıkarır.

   Afiyet Olsun.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder