Strawberry On Top Of Cupcake SweetTreats™ Cursors kitcheninpink: Cake Pops

19 Mayıs 2014 Pazartesi

Cake Pops




   Uzun zamandır görsel olarak beğendiğim ve bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım yapımı da bir o kadar basit bir tatlı. Mutlaka davetlerinizde misafirlerinize ikram etmenizi öneririm.

Malzemeler:

1 paket kakaolu puding
1 kahve fincanı ceviz içi 
1 kahve fincanı fındık- fıstık
1 Paket hazır kek veya evde yaptığınız kek.
1 paket droetker pasta süsü

   Ben evde yaptığım havuçlu keki değerlendirdim. Kek, fındık ve cevizi rondodan geçirdim. Ayrı bir tencerede pudingi yaptım soğuduktan sonra rondoda çektiğim kekle karıştırıp, yoğurup küçük parçalar alıp yuvarlayıp, dr oetker pasta süsüne buladım. Siz de isteğinize göre çikolata sosuyla veya istediğiniz pasta süsleriyle süsleyip servise hazır hale getirebilirsiniz. 

   Afiyet Olsun. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder