Strawberry On Top Of Cupcake SweetTreats™ Cursors kitcheninpink: Çikolatalı Tart

17 Ocak 2014 Cuma

Çikolatalı Tart





   Tatlı krizine girersin de canın deli gibi çikolata ister ya; galiba benim biraz fazla istedi, altıüstü çikolatalı tart yaptım kurtuldum krizden :) 
   
   Tart hamurunun hazırlanışı meyveli tart tarifimle aynı sadece içine 2 yemek kaşığı kakao ilave ediyorsunuz. Üzerinin sosu içinse, tarifte belirtilen beyaz çikolata yerine 150 gr bitter çikolata, 80 gr sütlü çikolata ve 2 tatlı kaşığı nutella yeterli. Sosu biraz soğuduktan sonra döküp 4-5 saat buzdolabında dinlendirip servise hazır hale getiriyorsunuz. 

   Kendimi yerken çikolata sosunun içine batırdım çıkardım zannettim. Bu tarif sayesinde önümüzdeki krizleri de kurtardım :) deneyin görün hanımlar.  


    Afiyet Olsun...
   

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder